kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Funderingar i Valborg

Kategori: Allmänt

v.1
Farsans turer har fortsatt, men skattepengar tillbaks har lyst upp våran tillvaro, och med det så blir det en sorkaktivitet även i år. Har mina planer! Och så har jag bott på jobbet denna vecka.
 
 
 
 
v.2
Våren ä la fin, men så finns det något som heter pollen och det är mindre fint. Klåda över hela mig och extremtrötthet! Och som om inte det räcker så har jag haft kroppsvärk under en tid, vissa dagar kan jag knappast röra mig. Vad är det som händer? Har även haft tankar, kanske dags snart att starta upp min resehemsida...mitt nästa projekt.
 
 
v.3
Thaibesök och bilbesiktning inledde denna vecka, mitten blev aj som satan i gatan. Min rygg! En dumhet på jobbet straffade sig :( Slutet innebar påsk och för min del blev det inget påskigt, bara jobb inklusive en urspårning.
 
 
v.4
Alla dessa jävla fästingar, men nu har jag och Kisselina startat krig mot dem. Har också krigat mot min ryggvärk genom att hänga mig upp och ner, vilket funkade till 80%. Lite jobb, Olle Medin Vision, hundpromenader och årets första snok innan syrran och Frank dök upp för lasagne och jordgubbstårta, och en Nina som var supertrött och tuppade av. Vaknade till så pass att jag kunde knalla mig till bowlingen och Enighets årsmöte. Men där tog mina krafter slut och skippade fikat efteråt för att ge mig hemåt halvt sovandes. Aldrig har en 10-minuterspromenad känts så lång!
 
 
 
FUNDERINGAR I VALBORG/FÖRSTA MAJ-NATTEN...KAN JAG HA BORRELIA?

Kommentarer


Kommentera inlägget här: