kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Surt & sött

Kategori: Allmänt

 
v.36
Så beslutade jag mig för att sluta röka och med liv och lust gick jag in för det, och förutom en dag 3 då jag tjöt för minsta lilla så gick det bra, och jag fick förnyad kraft och började röra mer på mig. Och så fick jag äntligen ändan ur vagnen att ta itu med alla dessa foton som jag har i Fb-album. I alla fall delar av dessa då jag startade upp med min första lilla fotobok, Dressin och Hui Bin 2012...den första sorkaktiviteten.
 
 
v.37
Och så föll jag tillbaks igen, vad är det för fel på mig!?! Rök-djävulen lyckades besegra mig ännu en gång :( Men kunde glädja mig åt den superläckra lilla fotoboken som dök upp denna vecka. Blev supernöjd! Och så har jag varit riktigt lat, har tagit bort en massa tillgänglighet från jobb vilket har varit riktigt skönt, har lullat på som en pensionär hemmavid med min Kisselina!
 
 
v.38
Ont i en tand, mina magbesvär med magbränna och uppsvälldhet är tillbaka, supervärk i mina knän, och mitt uppe i allt elände var jag på kris-träff angående Kommunens tok-besparingar. Verkar som de mer högt uppsatta och politiker inte vill ge avkall på sina privilegier, men kräver att "vi andra" ska spara och sparas in på. Säger som en viss annan person: Skäms på er!!! Rastpunkt nästa för att få i mig koffein så man blev människa igen! Och kanske inte människa, men hund igen blev lille Kotteri då även han hade dragits med tandbesvär. Lite utdragningar så blev han en superglad och pigg en igen! Och så blev det hej Kumlafamiljen, är nu av med tre flyttkartonger av rens. Hoppas ni får några kronor för detta! Tack för en trevlig fikastund!!!
 
 
v.39
Även om det är skönt att vara fri så behöver jag även pengar, så mot jobbet och ett antal pass, och efter det var jag tvungen att fylla på mina energilivsdepåer och det blev två födelsedagar att fira. Först en 80-åring, sen en 70-åring...GRATTIS Gun-Britt och morsan :D Och tack för en trevlig kväll på Kinan, det kostade mig multum men det var det värt.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: