kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Jannari

Kategori: Allmänt

 
v.1
Nyårs-extrainsatt på Ramundergården, en behaglig natt med fyrverkerier, bubbeldricka, smörgåstårta och larm. Och efter en utsovning blev det en nyårspizza! Fick månadsbloggandet och bokrecensionerna undanröjda, och sen intog jag Ramunder igen för resterande fyra nätter med en extrem hjärntrötthet som följd. Och ett nytt år med Kisselina är nu inledd, den bästa och goaste pälsbollen i hela världen. Älskar dig!
 
 
v.2
Träningen är uppväckt, likaså promenaderna. Och knallvakna blev vi i slutet på veckan då en bomb verkade ha briserat under ett födelsedagsfirande. Hela huset skakade, hela byn skakade!
 
 
v.3
Mot Marieberg för euro, resekataloger och snabblunch hos Mc Donald´s. Supergod Crispy Cheese Burger och en lyxig Caramel Shake. Försvinnande gott! Hem och började planera för sommaren och höstens resor...
 
 
v.4
Bilen är i behov av en bildoktor och mitt behov av jobbtimmar får jag gömma undan då jag "sitter fast" i Röfors. Hur många sköna tusenlappar har jag gått miste om!?! Fick skjuts till Bowlingen för en födelsedagslunch för min papps. GRATTIS GUBBE!!! Och krya på dig!
 
 
v.5
Gotland nästa! Veckan inleddes med att äntligen få Gotland bokad, hoppas nu bara inte att den blir inställd. Och en goodie-bag från Coop fick avsluta veckan, och så hade denna jannari sprungit förbi. Mot fepprari...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: