kiatokmoster.blogg.se

Mitt liv!

Fepprari

Kategori: Allmänt

 
...v.5
Så var det älskade och hatade spektaklet igång igen...MELLO. Och här ska det både älskas och förfäras!
 
v.6
Plockade fram studie-rutinen och fick jobbets medicin-test gjort, nu är jag betrodd i ytterligare ett år. Men mina medicin-kunskaper hjälpte inte mot värken i min kropp som blev av den elaka blåsten. Har varit en total reumatik-kärring! Men det stoppade mig inte från en brunch på Herrgårdshotellet med päronen. Ja, tack! Gärna fler besök där!!!
 
 
v.7
Umgåtts med människor, hundar, katter, ödlor och kackerlackor och gick sen och blev sjuk. Höll på att hosta sönder mig totalt!
 
v.8
Storm ute och en bil som dog för mig hela fyra gånger på en kort sträcka. Grrr!!! Och när jag till slut kom hem fick jag ta upp kampen mot den stilige kattherren som bara SKA in till Kisselinas matskålar. Denne goe välgödde katt med ett hem verkar vara konstant hungrig. Vik hädan till dina ägare, katt!
 
 
v.9
Frisk igen, jobb igen och snart resa igen! Har intagit Tivedsgården för ett antal nattpass, en helvetes väg att köra på kvällstid då jag knappast har något mörkerseende. Morgonkörningen hem däremot är behaglig då jag ser ett ljus i mörkret. Avslutade månaden med en thai-fredag med delar av den inre kretsen, och så tog jag mig an den tråkiga delen av resandet, att välja ut kläder.
 
Mot masch...
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: